بيوگرافي نيوشا ضيغمي

بيوگرافي و عكس هاي جديد مهدي فخيم زاده, بیوگرافی و عکس های جدید بازیگران ایرانی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بيوگرافي نيوشا ضيغمي,عکس هاي جديد از همسر نيوشا ضيغمي,عکس از خانواده نيوشا ضيغمي,عکس از خواهر نيوشا ضيغمي,نيوشا ضيغمي درباره ازدواجش ميگويد , بيوگرافي بازيگران » عکس هاي ديده نشده نيوشا ضيغمي + بيوگرافي کامل

Niusha zeighami (8)

بيوگرافي نيوشا ضيغمي 

امروز در پارلين بخش بيوگرافي بازيگران نوبت رسيده به بيوگرافي بازيگران مشهور و حرفه اي کشورمون خانم نيوشا ضيغمي که در ادامه به آن مي پردازيم نيوشا ضيغمي در ?? تير ماه ???? در تهران به دنيا آمد. وي فارغ التحصيل رشته روانشناسي کودک از دانشگاه شهيد بهشتي تهران است. او فرزند محسن ضيغمي و فهيمه رستم پور است.

 

Niusha zeighami (17)

پدر و مادر نيوشا ضيغمي با بازيگر شدن دخترشون مخالف بودند !

وقتي مي خواستم وارد بازيگري شوم مادرم مخالفت نمي کرد ولي آن ديد مادرانه نسبت به آينده من را در نظر مي گرفت اما پدرم با بازيگر شدن من زياد موافق نبود. پدرم اصولا کارهاي علمي را دوست داشته و دارد و ترجيح مي داد من پزشک يا مهندس شوم تا بازيگر! وقتي وارد اين عرصه شدم و با کار آقاي جوزاني شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سينما شدم، در همان سال اول نتيجه خوبي حاصل شد، پدرم تغيير موضع داد و با کار من موافقت کرد.

Niusha zeighami (23)

روشا ضيغمي خواهر نيوشا ضيغمي :

روشا ضيغمي متولد ?? دي ماه ???? از بازيگران سينما مي باشد. که در زير عکس نيوشا ضيغمي به همراه خواهرش را مي بينيد  روشا ضيغمي دانشجوي رشته مترجمي زبان انگليسي و کار هنري را با گرافيک آغاز کرده است. اولين تجربه? وي در عرصه بازيگري بازي در فيلم کوتاه چهار به کارگرداني پيمان عباسي است و همچنين او در فيلمي به نام چهارسو با خواهرش همبازي شد.

Niusha zeighami (22)

او به تازگي در سريال ماتادور که از شبکه اول سيما پخش مي شود در کنار پوريا پور سرخ ، شقايق فراهاني ، ليندا کياني ، سام درخشاني و پولاد کيميايي ايفاي نقش کرده است.

همسر نيوشا ضيغمي

آرش پولاد خان همسر نيوشا ضيغمي متولد شهر اصفهان است و شغل او تجارت نقره ميباشد.

Niusha zeighami (20)

 نحوه آشنايي و چگونگي ازدواج نيوشا ضيغمي با همسرش

حکايت آشنايي من و آرش در نوع خودش بسيار جالب است چون او من را قبل از آشنايي مان به شکل رسمي به واسطه فيلم هايم مي شناخت و همين قضيه باعث شد که از قبل، پيش فرض هايي نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنايي و ازدواج با او يکي از بهترين اتفاق هاي زندگي ام بود.

آرش پولادخان: حق با نيوشاس ت. من مدت ها قبل از اينکه با نيوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و يک جورايي او را همسر آينده خودم مي ديدم اما تنها دلشوره ام اين بود که نيوشا با تصويري که از او در کارهايش مي بينم فاصله داشته باشد، از طرفي دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان يک هوادار نزديک شوم به همين خاطر کلي دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به اين نتيجه رسيدم تا از طريق سرمايه گذاري در فيلمي به او نزديک شوم که خوشبختانه اين اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او اين بود که به مراتب از آنچه که فکر مي کردم صادق و مهربان تر بود.

Niusha zeighami (21)

ملاک ازدواج نيوشا ضيغمي

راستش را بخواهيد مهم ترين ملاک من براي ازدواج شخصيت و ادب و احترام بود. من در بدترين شرايط نمي توانم بي ادب باشم و نمي توانستم با مردي که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

عکس هاي ديده نشده نيوشا ضيغمي + بيوگرافي کامل

مهريه نيوشا ضيغمي

 آرش اين ويژگي خوب را دارد که با احترام برخورد مي کند و همراه و دوست واقعي من است. خيلي طول کشيد که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطي نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهريه ام يک سکه است. نمي توانم درک کنم که ? خانواده سر تعداد سکه با هم چانه مي زنند.

Niusha zeighami (14)

 مادر شدن نيوشا ضيغمي :

پدر و مادر شدن تصميم بسيار بزرگي است و شما براي رسيدن به اين تصميم بايد از هر جهت آمادگي داشته باشيد. تا به امروز من هنوز اين آمادگي را در خودم حس نکردم به همين جهت اين موضوع را به زمان ديگري موکول کرديم هرچند که مدتي قبل شايعه شده بود که من در انتظار بچه دار شدن هستم و به زودي صاحب فرزند دختري مي شوم. شنيدن اين شايعات بي اساس در نوع خودش واقعاً ناراحت کننده است.

Niusha zeighami (24)

خانه داري نيوشا ضيغمي :

در زندگي شخصي ام زماني که درگير کار خاصي نباشم گاهي درست عين يک زن خانه دار رفتار مي کنم و درگير کارهاي خانه نظير طبخ غذا، شستن لباس و اتوکشي و گردگيري خانه هستم البته اگر پاي تعريف از خود نگذاريد بايد بگويم دستپختم هم به نسبت خوب است.

Niusha zeighami (15)

نيوشا از سفر حج مي گويد :

نکته اي که براي من بسيار جالب بود اين که خانه خدا شبيه به هيچ جايي از دنيا نيست من روز اولي که وارد مکه شدم در شوک بودم، مانند يک قيامت واقعي است ولي شما زنده  آن را تجربه مي کنيد، شايد شنيده باشيد که در قيامت هيچ کس به فکر کسي نيست و مادر بچه اش را نمي شناسد. همه از کنار هم رد مي شوند و هم را نمي بينند وهمه يکسان هستند. خانه خدا واقعا مانند قيامت است همه يکسان لباس مي پوشند و هيچ تفاوتي ندارند و همه افراد به خداي واحد فکر مي کنند.

Niusha zeighami (3)

 خسرو شکيبايي و اکبر عبدي هميشه از اسطوره هاي من بودند و هستند.

عکس نيوشا ضيغمي و گربه نازش

نيوشا ضيغمي و گربه نازش خيلي وابسته به هم هستند اين گربه نيوشا ضيغمي يکي از بهترين و گران ترين نژاده هاي گربه مي باشد. اين گربه از نژاد پرشين که نژاد سلطنتي  محسوب ميشود.

Niusha zeighami (2)

کلينيک زيبايي نيوشا ضيغمي :

نيوشا ضيغمي و همسرش به تازگي در مراسمي يک کلينيک زيبايي به نام نيوشا ضيغمي و يک گالري نقره جات به نام پولاد خان را با حضور بازيگران مشهور افتتاح کردند. در اين مراسم که در خيابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره هاي هنري و رسانه اي حضور داشتند که از ميان آن ها مي توان به محمدرضا شريفي نيا، سيد علي ضياء، آنا نعمتي، بهنوش بختياري، رضا رويگري، دانيال عبادي، کمند اميرسليماني و… اشاره کرد.

Niusha zeighami (12)

نيوشا ضيغمي در مورد علت افتتاح اين کلينيک زيبايي مي گويد:«من پيش از اين، يک کلينيک زيبايي و سلامت پوست تاسيس کرده بودم که متاسفانه به دليل بي درايتي و عدم مسوليت پذيري پزشکي که در اين کلينيک با ما همکاري داشت، ترجيح دادم اين مرکز را تعطيل کنم. از اين پزشک هم در مراجع قانوني طرح شکايت کردم و هنوز هم پيگير شکايتم هستم. در هر صورت به دلايل اتفاقاتي که افتاد آن مرکز تعطيل شد و بعد از وقفه اي که در اين ميان ايجاد شد، تصميم گرفتم کلينيک جديدي را راه اندازي کنم.»

Niusha zeighami (13)

 دنياي بازيگري نيوشا ضيغمي :

نيوشا ضيغمي با شرکت در کلاس هاي آزاد بازيگري کانون سينماگران جوان بازيگري را فراگرفت وبلافاصله بعداز فارغ التحصيلي ازاين کلاس ها در مجموعه? تاريخي در چشم باد نقش يک دختر روستايي را ايفا کرد. نيوشا ضيغمي سپس در اولين تجربه سينمايي خود در فيلم تردست به کارگرداني محمدعلي سجادي ايفاي نقش کردو همين فيلم سبب همکاري دوباره ضيغمي و محمد علي سجادي در فيلم شوريده گشت. وي سپس در فيلم هاي مواجهه، گناه من، بازي کرد ولي تمام اين فيلم ها بعد از چند سال تاخير اکران محدود شدند و توانايي هاي نيوشا در اين فيلم ها و مخصوصا شوريده چندان ديده نشد. اما سال ?? سال نسبتا خوبي براي ضيغمي که تا آن زمان هيچ کدام از فيلم هايش اکران نشده بودند بود.

با اکران فيلمهاي پارک وي و مخصوصا اخراجي ها بالاخره طلسم اکران نشدن فيلم هاي وي شکست و نقش نرگس در فيلم اخراجي ها با بازي ضيغمي براي مردم ماندگار شد.

تهيه کنندگي نيوشا ضيغمي:

Niusha zeighami (4)

 سرمايه گذاري بر روي فيلم پرتقال خوني به کار گرداني سيروس الوند اولين تجربه ضيغمي در عرصه تهيه کنندگي است. او با فيلم «پرتقال خوني» در جشنواره فيلم فجر گذشته حضور داشت، اما اين بار او فقط بازيگر نبود، نيوشا ضيغمي به همراه همسرش «آرش پولادخان» سرمايه گذاري اين فيلم را هم به عهده داشتند.

Niusha zeighami (9)

  فيلم شناسي :

فيلم هاي سينمايي که نيوشا ضيغمي بازي کرده است :

 آينه شمعدون  ????    ||   راستش را بگو    ????  || فيتيله و ماه پيشوني     ????

گشت ارشاد     ????   ||  چارسو     ????  ||   دختر شاه پريون        ????

 سرخابي  ????  ||    پرتقال خوني    ???? ||  پرستوهاي عاشق     ????

 زمهرير     ????  || دموکراسي تو روز روشن  ???? ||  اخراجي ها ?   ????

 تلافي   ???? ||   توفيق اجباري  ????  || قرنطينه    ???? || اخراجي ها ????

 پارک وي ???? || حس پنهان  ???? || گناه من  ????|| در چشم باد ???? || يکي براي همه

Niusha zeighami (5)

جشنواره ها :

 نيوشا ضيغمي کانديدا نقش اول زن براي فيلم شوريده در بيست و چهارمين دوره جشنواره فيلم فجر شد.

 فيلم شوريده به کارگرداني و نويسندگي محمدعلي سجادي و تهيه کنندگي جمال ساداتيان ساخته سال ???? است.

Niusha zeighami (7)

عکس هاي بازيگران » عکس جديد از نيوشا ضيغمي به همراه همسرشون

Niusha zeighami (6)

عکس هاي جديد و ديده نشده از نيوشا ضيغمي به همراه بيوگرافي کامل

Niusha zeighami (10)

عکس هاي ناياب از نيوشا ضيغمي بازيگر مشهور و حرفه اي کشورمون

Niusha zeighami (11)

عکس هاي متفاوت از نيوشا ضيغمي بازيگر محبوب و حرفه اي کشورمون + بيوگرافي کامل

Niusha zeighami (18)

عکس هاي جديد نيوشا ضيغمي و همسرشون » سايت تفريحي پارلين

Niusha zeighami (16)

عکسي متفاوت از نيوشا ضيغمي از صفحه اجتماعي اش + بيوگرافي نيوشا ضيغمي

Niusha zeighami (19)

بيوگرافي نيوشا ضيغمي,عکس هاي جديد از همسر نيوشا ضيغمي,عکس از خانواده نيوشا ضيغمي,عکس از خواهر نيوشا ضيغمي,نيوشا ضيغمي درباره ازدواجش ميگويد





:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی و عکس های جدید مهدی فخیم زاده , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تبادل لینک رایگان و اتوماتیک مانیا
ت : یک شنبه 28 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی